onsdag 2 november 2011

så kan det också gå...

Det kom ju aldrig några desperata fruar på tv:n igår... om man inte räknar med det där fiaskot på 3:an...suck vad det finns mycket skit i dumburken alltså!

Läste senaste numret av Hälsa istället och somnade rätt tidigt.

I morse vart jag sugen på min ost och skinkröra (som är supergod att ha som fyllning i smörgåstårta) så jag slängde ihop en liten sats med kokt ägg i för mera mättnad.
Supergott och lite "smörgåstårtskänsla" :)

Tog en rejäl powerwalk på löpbandet, måste verkligen komma in i rätt flyt igen, jag var ju så duktig på att få in motionen varje dag i våras...

Det suger verkligen fett...när jag tänker tillbaks på att jag gick ner nästan 10 kg i våras och upp allt igen i somras...bara för att jag är en av/på människa...
Så nu försöker jag att inte bli lika manisk men ändå tänka till ett par ggr på vad jag stoppar i munnen, inte "nuärjagtreveckorispanienochdåäterochdrickerjagvadsomhelst".

Puhh...nu fick jag ut lite av min ångest...och ja jag Är väldigt peppad!


Ost & skinkröra på lchf-bröd

Supergod lasagne a´la lchf

Måste säga att det är perfekt att frysa in lasagnen i portioner i plastfolie, enklare kan det inte bli att fixa lunch!

Nu sitter jag och väntar på syster, vi ska åka och kika på höst/vinterskor till henne, och nej Jag ska INTE ha nått....bara jag kan komma ihåg det i gallerian också vore det kanon.......

Ha en superskön dag, återkommer med middagsinlägg :)

3 kommentarer:

  1. Bra där, duktig som kommer igång med träningen igen!

    Och PRECIS som du säger - bli nu inte så manisk och kör järnet, för det orkar man inte i längden....

    Lycka till med shoppingen... kan meddela att det är tokmycket folk på stan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm vilken röra! Måste testas!!

    SvaraRadera