söndag 20 november 2011

Och så kom söndagen...

Dags för hemfärd igen, har varit en mysig helg :)

Åt mackor igår, fyyy....men jag faller alltid när jag har alkohol i kroppen, annars så går det hur bra som helst...suck...
Nåja det var inte världens största sak och inget socker iaf!

Längtar nästan till att få komma hem, sitta i soffan framför nyhetsmorgon, ta på träningskläder, röra på mig, äta en god och nyttig frukost och ha mina rutiner.
Kanske är ett bokstavsbarn :) men rutiner är a och o när det gäller att hålla mig till något jag bestämt mig för.

Nog flummat...nu måste jag fixa mig i ordning :-)

Ha en skön söndag alla! Kramar

2 kommentarer:

  1. Det är väääldigt lätt att falla för fel saker när man druckit, det är precis som att hjärnan bara SKA jävlas! Igår hade jag en sån dag (fast dagen efter), min hjärna bara skrek, ÄÄÄT nåt du inte får!!=))

    SvaraRadera
  2. Ja det är jobbigt, jag får försöka att dricka mindre om jag ska klara detta :) Kramar

    SvaraRadera