söndag 27 november 2011

Och så kom söndagen, och det gungade...

Loppisen gick "sådär", kunde ha varit bättre väder så hade det säkert kommit fler...
Har ätit kanonbra hela helgen, och idag blev "menyn":

Frukost: Makrill
Lunch: Wienerkorv med bra kötthalt, ett par skivor skinka
Mellis: kaffe :)
Middag: Varmrökt lax med remouladesås
Kvällsmat: En liten tallrik sallad med tonfisk och fetaost.

Mycket fisk idag :) men det är ju så gott!

Hemresan skedde med den mindre båten Rosella, och jag som alltid åker dom större båtarna ifrån stadsgården var lite små hispig att jag överhuvudtaget skulle komma hem!
Det blåste som fan på ön, och det gungade lite på vägen över, men det gick så fort så det var inget större bekymmer.

Hemma nu i soffan framför tv:n, i morgon ska jag och en kompis gå på konsert.
Melissa Horn spelar på Cirkus och eftersom jag råkade planera in sommarens spanien resa samtidigt som hon hade sin konsert i Dalhalla så är jag SÅ glad att min (andra) kompis hemma på ön hade 2 biljetter med middagssupé som hon ville bli av med.
SÅ till fyndpris fick jag biljetterna, och kan gå och lyssna på hennes underbara musik!

Nu ska jag bara softa och försöka peppa mig själv inför veckan som kommer, jag SKA träna varje dag nu...PEPP!

Ha en skön söndag alla rara! :)

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, fisk är så gott!

    SvaraRadera
  2. Va skönt att det inte var någon fara på båten. Jag tänkte på er i går....

    Jag ser verkligen fram emot kvällen med god mat och underbar musik! :)
    Vilken tur vi hade som fick biljetter till henne, de vart ju slutsålda direkt.

    Ses senare!
    Kram

    SvaraRadera