onsdag 16 november 2011

Morgon Pw...

Började dagen med kaffe gånger tre, wordefeud och nyhetsmorgon :) lugnt och skönt.
Åt två kokta ägg till frulle och drack en celsius, sen hade jag tänkt gå 4 km (tredje dagen i rad! wohoo) men det råkade bli 6 km istället :)

Över 500 kalorier är bortbrända och jag är pigg och nöjd!

Har även ringt frissan och bokat klipp och färg tills i morgon, jag kan ju inte direkt klippa mig själv fastän jag klipper andra :)
Ska bli skönt med en uppfräschning!

Nu sitter jag här genomsvettig och lite småäcklig haha...så jag ska hoppa i duschen och sen fixa nån lunch!

Ha en skön dag alla!

1 kommentar:

  1. Hehe "det rakade bli 6km istället" ;-) Härligt!

    Jag vill ocksa färga hos frissan...men far göra det själv istället da jag inte känner att jag har rad :/

    SvaraRadera