onsdag 30 november 2011

Mmmm....

Jag älskar lugna sköna mornar, dricker 2-3 koppar kaffe, kollar på nyhetsmorgon, läser bloggar, kollar mailen och facebook.

Idag ska jag gå en långprommis, har köpt hem nya celsius (inbillar mig att det ger lite energi så kanske placebo effekten kickar in ;)

Har äntligen fått upp lite julbelysning, både på balkongen och här inne.
Dock så är det samma sak varje år...båda ljusstakarna har "brunnit" så jag måste köpa nya lampor till dom.
Men det är ju ett litet problem :)

Börjar verkligen få lite julkänslor nu, fast det inte har kommit nån snö.
Julsånger, recept på glögg och julgodis m.m, snart är det jul!

Jag ska leta upp mina recept på inlagd sill (som jag gör varje år).
Mycket godare än köpt och nyttigare!

Kram

2 kommentarer:

  1. oh visst är det mysigt när det blir lite julstämning i lägenheten du får ta lite bilder och visa oss :)

    SvaraRadera
  2. jag vet inte om jag vågar, alla andra har mycket mer julpynt och har bytt gardiner osv... hehe, jag är ganska sparsmakad med pynt :)Men jag ska iaf lägga ut ett par juldukar.
    Och hoppas att färgerna inte krockar totalt här hemma :)

    SvaraRadera