måndag 21 november 2011

Mmm...

Har nyss klämt i mig en portion kållåda, riktigt gott.
Det blev en 4 km powerwalk, inte så långt men det räckte idag, hallå det är ju måndag! :)

Eftersom det blev en så sen lunch lär det blir en ännu senare middag, ska laga skinkstek med löksås, har ingen aning om det är gott men jag tänke ge det en chans.

Har fått mens, Igen!? så jag vägde mig inte i morse...samlar ju tonvis med vätska när det är den veckan...
Får kolla vikten på onsdag eller torsdag och se om det har hänt något.
Dock mäter jag mig varannan vecka och det kan vara positivt då vågen står still.

Återkommer senare med middagsrapporten :)

Kram

5 kommentarer:

  1. Kikar in och säger Hej - snubblade över hit och hittade en sida i min smak. Jag själv äter LCHF (till och från)sedan nåt år tillbaka, har väl egentligen bara några trivsel kilon att bli av med men trivs så otroligt bra maten...
    Ha en fortsatt fin kväll... *vinkar*

    SvaraRadera
  2. Sorry,, jag skulle nog har presenterat mig
    // Maud från Västerbotten //

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du gillar min blogg! :) Du är så välkommen :)

    SvaraRadera
  4. 4 km är väl inte fy skam!! Bättre än 0 km!=) Så HURTHURT på dig Daniela!=))

    SvaraRadera
  5. det är sant iofs Åsa :) I morrn blir det Minst 5... ;)

    SvaraRadera