lördag 12 november 2011

Middag och idol...

Var bortbjuden på middag igår, fick lax med gräslökssås, sallad och dressing.
Supergott och lchf!
Hoppade över desserten som var olika sorters glass, men det var inga problem då jag inte är en efterrättsmänniska alls.

Kollade på idol och drack lite vitt och lite rött :)

Sen hem till soffan, blev lite nattamat i form av en liten bit korv och lite ost, lagom och inte för mycket.
Jag kom på varför jag var så hungrig fast jag åt ordentligt med middag, men innan middagen hade jag bara ätit 1 mål mat och så hade jag ju powerwalkat 1 timme, så ju mer träning desto mer energi vill kroppen ha.
Dock så höll jag mig inom alla lchf:s gränser :)

I morse visade vågen mer minus än i förrgår :) får se om den fortsätter ticka ner till nästa veckas "riktiga" vägning.
Alltid kul med minus, man blir ju mer sporrad att fortsätta hålla sig strikt då!

Idag är det lördag! vad ska ni hitta på?
Jag har för en gångs skull inte några planer...kanske blir jättelugnt eller så blir det något spontant!

5 kommentarer:

  1. minus på vågen är de bästa som finns :)

    lät som en trevlig fredag där!

    SvaraRadera
  2. Ja det var en mysig fredag :) och minus gillas!

    SvaraRadera
  3. Idag blir det jobb till kl 3, ikväll blir det mat å rusdrycker hos goda vänner!:)

    SvaraRadera
  4. Mysigt med vänner och rusdrycker :D Kramar

    SvaraRadera