tisdag 29 november 2011

Magiskt Melissa!

Konserten var helt magiskt, Melissa Horn har en härlig personlighet och röst.
Man rös sig igenom flera av låtarna och hon var lika bra live som på skiva.
Är supernöjd och har inget att klaga på!

Ett glas champagne innan middagen

Förrätt: Smögenräkor med sikromsmousse och sallad istället för bröd.

Fina Jessica

Varmrätten: Biffstek med avokadosalsa och rödvinssås

Sallad

Melissa Horn

Mysig kväll och alldeles för kort! Skulle kunna lyssnat på henne en timme till :)

5 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen magiskt och sååå underbar röst!

    Tack för igår vännen :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt!! Håller verkligen med dig om att Melissa Horn är en fantastisk sångerska (vad töntig jag lät hahahaha) :)

    SvaraRadera
  3. åå vad mumsigt där :D

    sv: jag äter inte lchf direkt, för jag kan inte äta grädde o sånt så bra eftersom min nya magsäck inte tål så feta grejer. jag varierar väl lchf med att ta bort kolhydrater helt enkelt.. kyckling o sallad, biff o sallad.. o sås o sånt :D and i love it!
    gillar att kika i din blogg för mat inspiration också!

    SvaraRadera
  4. Jessica: Tack själv! supermys!
    Jenny: nejdå, hon Är fantastisk :)
    JD: Kul att du hittar inspiration här med :)

    SvaraRadera
  5. Duktig du är som håller dig i schack fast du är ute :D

    SvaraRadera