måndag 7 november 2011

Hot hot hot....

Testade att göra en av thairätterna som jag smakade i lördags, och vi kan ju säga såhär...
jag åt för en timme sedan och nu börjar jag känna mina läppar igen :)

Rätten heter Pad Krapao och innehåller massor med chili, vitlök och thaibasilika.
Sjukt gott men väldigt starkt...
Frukosten idag blev 2 lchf-mackor med smör, leverpastej och saltgurka.
Dock är jag i samma läge som igår, thaimaten är ju väldigt fettsnål (men mättande) så om jag skulle bli hungrig senare ikväll är det ägg som gäller.

Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta halv 8 hos mig :)

Ha en skön måndag alla!

4 kommentarer:

  1. Svar: Det är frustrerande att inte veta vad det är för skit man har i kroppen och att man aldrig blir bättre! HATAR att vara orkeslös! Ska till sjukhuset idag i alla fall så får vi se...

    SvaraRadera
  2. Ja det förstår jag :( hoppas att det inte är något allvarligt bara! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig blogg och vilka smarriga recept! De där chili cheese-bollarna måste jag ju bara prova någon gång! Lade till en länk till dig på min blogg =)

    SvaraRadera
  4. Hej Tove! Vad kul att du gillar den! Chilicheesen är grym! :)

    SvaraRadera