fredag 4 november 2011

Friday sweet friday!

Ikväll är det Bob Dylan i Globen med nästan hela familjen, farsan har fyllt år och han önskade sig att få gå och se bobban.
Så då följer vi självklart med så han slipper sitta ensam och sippa på en öl och digga loss ;)

Igår vart jag sjukt hungrig vid 21-tiden, sen kom jag på varför...jag hade bara ätit 2 mål mat varav ett var ganska fettsnålt.
Så jag slängde ihop en "fusk-pizza" på ett ostplättsbotten, enkelt men inte lika gott som vanlig lchf-pizza.
Trots att jag hade i massa olika kryddor i smeten.

Förgräddat

Sen på med fyllning och gratinera
Nu sitter jag och väntar på föräldrarna som ska hitta hit med gps :) kan bli intressant...

Ha en underbar fredag alla söta!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en toppenkväll å att pappsen blir glad!:)

    SvaraRadera
  2. åå vad roligt! hoppas de är topp :D
    även om jag såg dylan i somras, och inte riktigt gillade det hehe :P

    SvaraRadera
  3. Ljuslyktorna är fynd från Gekås i ullared :) Skönt tända värmeljus nu när höstrusket och mörkret är här..

    Spännande med pizza på ostplättsbotten, tror aldrig jag ens smakat ostplättar naturella..

    SvaraRadera