fredag 11 november 2011

Fredag igen...

Fast jag inte gör så mycket just nu så springer veckorna iväg och det är fredag igen!

Gårdagens middag blev som nämnt ceasarsallad, gott och mättande.
Efter middagen blev det lite handling, det är skönt att ha basprodukter som pofiber, fiberhusk, smör, ägg m.m hemma.

Eftersom jag inte följer klockan när jag äter så blev jag hungrig igen några timmar efter salladen, så då rörde jag ihop en tonfiskröra, kokade ägg och åt med 1/2 avocado, mumma.


So long!

3 kommentarer:

  1. Muums! Gör du egen dressing till ceasarcalalden?

    SvaraRadera
  2. Vad har du i din tonfiskröra? Jag försöker lära mig äta tonfisk eftersom det är så mycket och bra protein i det, men det går lite trögt så jag tar gärna emot tips =)

    SvaraRadera
  3. P: Japp egen dressing, receptet finns under fliken recept! :)

    Tove: japp superenkelt, tonfisk i olja (häller såklart bort oljan), majjo, creme fraiche, rödlök, citronsaft och kryddor, ibland hackar jag i lite saltgurka om jag är sugen på det!

    SvaraRadera