söndag 13 november 2011

farsdag och hockey på tv:n...

Ni vet sen när pappa smyger iväg på toan med mobilen när ni sitter på finrestaurangen... han kollar hockeyn som kommer ikväll ;)
Finland-Sverige är ju en viktig match för dom flesta som har det minsta lilla intresse i hockey :)
Har Ingen aning om hur det kommer att gå för båda lagen är ju sjukt bra, men jag hejar ju självklart på mitt fosterland Finland (annars kanske jag inte får komma hem något mer)

Middagen igår blev räksallad med ägg, avocado och en hemgjord dressing med citron och dill.
Smaskigt men man håller sig inte så länge mätt på det...sååå jag testade för första gången att göra pams pizza, jag vet inte riktigt om jag tyckte att den var sååå god som alla säger, jag föredrar min gamla hederliga pizza som har mer pizzalikt botten med mer tuggmotstånd.
Men smaken var det inget fel på!

Ett glas rött och en bit lchf-snickers

Middagen

Pams Pizza

Idag ska jag laga fisk till middag, det är så enkelt, gott och nyttigt!
Ha en bra farsdag alla pappor och ni andra med! :)

4 kommentarer:

  1. Ja det är jättemånga som skrivit att det ska vara den godaste lchf-pizzan så därför skulle jag prova :) om du googlar så hittar du den på massor med sidor. Men som sagt jag håller mig nog till mitt lite knepigare recept eftersom det är bättre konsistens på den :)

    SvaraRadera
  2. MM pizza!! :)

    Svar: Tack! Ja den är riktigt snygg!

    SvaraRadera
  3. Ok då blir det google då!:)) Man försöker ju prova det mesta för att hitta det ultimata för en själv, jag är väldigt förtjust i meatzza för tillfället!:))

    SvaraRadera