fredag 11 november 2011

Celsius drycken...

Det har ju varit ett jäkla hallå om den här såkallade "mirakeldrycken" som förbränner 100 kcl...
Och tönt som jag är så måste jag ju bara testa :)
(och ja jag är lite sen med att testa......)

Köpte tre smaker, cola (kolsyrad), mango/persika (okolsyrad) och jordgubb/kivi (även den utan kolsyra).

Drycken sägs ju ha bäst effekt i samband med fysisk aktivitet så jag åt ett ägg och drack den som smakade jordgubb/kivi och ställde mig på löpbandet, ja alltså jag ställde mig ju inte bara där...jag knatade på i 1 timme...6 km...puhh...(kass kondis)
Och jag vet inte om jag kände så som folk beskriver, att man orkar mer och får mer energi...
Kan inte säga att jag kände en stor skillnad.
Men drycken smakade fräscht och gott så jag kan väl inte klaga heller.
Sen om man verkligen bränner Mer kalorier av att dricka den vette tusan...

Har nån av er testat drycken? och om ni har det; kände ni nån skillnad?

4 kommentarer:

  1. Tack!! När tog du den? Jag känner stor skillnad, jag blir som en studsboll ja! Hihi kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också testat men tyckte alla de kolsyrade smakar skit rent ut sagt!:)) Får väl prova de okolsyrade också, jag tog dessvärre inte mina innan fysisk aktivitet men jag borde blivit pigg ändå kan man tycka, jag kände inget!:))

    Kram

    SvaraRadera
  3. Skumt det där, jag tog colasmak på den kolsyrade eftersom jag hört att folk tyckt att den varit god. Får se hur den smakar...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har testat den med "sprite"-smak. Tyckte den smakade sådär. Har cola o jordgubb/kiwi hemma också men tyckte inte de gjorde nån speciell skillnad!

    SvaraRadera