onsdag 23 november 2011

Buzzador kampanj!

Nu tror ni nog att jag har blivit galen...men jag anmälde mig till Buzzadors kampanj för Åhus nya laktosfria glass :)
Och nej jag har inte blivit galen, dock har jag vänner som inte tål vanlig glass och då passar det ju perfekt att bjuda på fika med tre olika sorters lakosfri glass!
Dock ska även jag testa dessa för att kunna lämna smak-betyg.
Det får bli en extra runda på löpbandet tror jag bestämt! ;)

Sorterna som ska testas är:

Vaniljgryning
Lyxig laktosfri vaniljglass med tranbär/acerolarippel och stora chokladbitar. 0,5 liter.


Jordgubbsskymning:
Lyxig laktosfri jordgubbsglass med massor av marshmallows. 0,5 liter



Chokladstund
Lyxig laktosfri chokladgräddglass med chokladrippel och stora chokladbitar. 0,5 liter.


















HÄR kan ni läsa mer om att vara Buzzador!


1 kommentar:

  1. Dom där får man ju kika efter sen när man väl blir glass sugen, lät mums..

    SvaraRadera