tisdag 15 november 2011

Bra dag!

Idag blev det räksallad till lunch, med en hemgjord extrakryddad rhode island dressing och avocado, riktigt gott.

Middagen blev halvt hemlagad...det blev en hemlagad coleslaw med köpta kycklingklubbor.
Tyvärr så måste jag säga att glazen på klubborna var lite för söt för min smak, föredrar det starka.
Så jag åt inte allt skinn (som annars brukar vara så gott)

Fettade till den med en mugg te med kokosfett istället :)

Nu är det dags för dom desperata hemmafruarna!

Ha en skön kväll alla! Kramar

4 kommentarer:

  1. Svar: Nä det var inget vidare det där med handen men det gick faktiskt bra. Kunde ha varit mycket värre:))

    SvaraRadera
  2. ååh de där ser hur gott ut som helst :)

    Svar: haha hade glömt bort några ord skulle vara lövbiff med kryddsmör. Är nog lite väl trött tror jag ;P

    SvaraRadera
  3. Aww tack så mkt för den fina kommentaren <3

    o hejja dig med din viktresa!

    SvaraRadera
  4. Tessan: Vilken tur i oturen! :)

    Emelie: Puhh...jag tänkte väl att du hade missat nått :) hihi

    Charlie: Tack själv! :)

    SvaraRadera