måndag 21 november 2011

bilder som jag lovat!

Skulle ju visa er före och efterbilder på håret, dock så var det inte kanonbra bilder men man ser iaf lite hur det blev.
Före, urtvättat och ganska "dassigt"

Efter: bottenfärg, slingor och en nyans på slingorna.
Måste tyvärr säga att det inte blev lika stor förändring som jag hade hoppats på, fast min gulliga frisör jobbade ihjäl sig! (har inte så tjockt hår men mååånga strån, så det tog en evighet).

Nåja, jag kan alltid fylla på med mer slingor nästa gång eller så går jag tillbaks till mörkt... velig är mitt mellannamn ;)

5 kommentarer:

  1. Alltid gött att få ny lyster i håret och jag tyckte att det var skillnad:)) Jättefint!
    Ja jag har mycket att stå i för jämnan men oftast är det mitt eget fel. Innerst inne gillar jag när allt går i hundratjugo knyck! Jag blev väldigt nöjd med artikeln i tidningen. Drog en lättnadens suck när jag fick se bilderna som var helt ok...

    SvaraRadera
  2. Jätte snyggt och mycket mer liv i håret!
    Nu vart jag oxå sugen att slänga i lite slingor :)

    "velig är mitt mellannamn" du... jag är precis likadan, är jag ljus vill jag vara mörk, är jag mörk vill jag vara ljus. Försöker hitta något mitt i mellan, Inte lätt....

    Men som sagt lite slingor ska jag nog lägga, det var snyggt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja Jessica, det är skitsvårt att bli nöjd :) Jag har funderat på att bli mörk igen (redan) men jag ska försöka ha det här ett tag nu och "känna" hur det känns :) Kramar

    SvaraRadera