lördag 5 november 2011

Besviken...

Bob Dylan var nog det sämsta jag hört/sett....Mark Knopfler var däremot riktigt bra.
Om man skulle beskriva Bobban så lät han som en tupp med strupcancer...SÅ illa var det...

Oavsett så hade jag en kanonkul kväll med familj och vänner, middagen blev kycklingroulader med massa sås, och "kvällsmyset" blev ostbricka, tog 3 st. finncrisp med mycket ost och klarade mig bra på det.

Sen hade vi en helkvällnatt med massor av skratt och bra samtal!

Idag är jag fruktansvärt seg, har till och med tagit 2 panodil zapp utan att bli kvitt huvudvärken... suck...drack tydligen för mycket av det goda vinet.

Får dricka mycket vatten för om bara 3 timmar väntar ännu en helkväll...natt... ;)

Ska på middag till härliga vänner, ska verkligen bli supermysigt så nu får gärna huvudvärken försvinna!

Ha en toppenkväll alla rara! :)

4 kommentarer:

  1. Hej! Håller helt med! Efter ett par låtar med Bob tänkte jag nästan gå! Märktes på de något avmätta applåderna att vi var många som tyckte ungefär samma sak! Men - vi var där..... =D

    /Kerstin
    PS Alltid kul att titta in och läsa din blogg!

    SvaraRadera
  2. Ja det var ingen höjdare alls :( Kul att du gillar bloggen!

    SvaraRadera
  3. Det är hårt att ligga på topp Daniela!=)) tränade bort segheten från fredagen igår för att kunna komma igång igen på kvällen!=))

    SvaraRadera