söndag 9 oktober 2011

Skön söndag!

Söndagen har varit lugn och skön, vaknade vid 09-tiden, drack ett par koppar kaffe och spelade wordfeud :)
Frukosten blev 1 rostad sesam-macka med ost, skinka, majonnäs, gurka och tomat, faktist riktigt gott!

En lätt lunch beståendes av 2 stekta ägg och ett par skivor skinka, för att sedan dra iväg på födelsedagskalas.
En kompis som jag inte träffat på länge fyller år idag plus att hon fick bebis för ett tag sen så det var verkligen kul att ses!

Hon hade varit uppe och bakat hela natten, chokladtårta, cupcakes...you name it! där fanns allt och lite till, men jag rörde inte en smula.
Som tur är så har jag inga problem med söta saker, eftersom jag är mer för det salta.
Annars hade det nog varit en pärs att sitta där med min kaffekopp :)

Nu har det hyrts filmer och dagens middag är i ugnen, idag blir det enkelt men skitgott, Kållåda! :)

Hoppas att ni alla har haft en kanonbra helg! Kramar!

3 kommentarer:

  1. Hej! Har läst att du ofta käkar kållåda.....det är inte så att du har lust att lägga ut receptet? Man blir ju liksom lite nyfiken på den där lådan.... ;o)

    SvaraRadera
  2. Hej! Receptet finns under fliken: "recept", du måste scrolla ner och sen trycka på äldre inlägg så kommer du dit! :)

    SvaraRadera
  3. Har kollat under recept men klickade inte vidare till äldre inlägg. tack för hjälpen och tack för dina nya tips. Låter supersmarrigt!

    SvaraRadera