fredag 14 oktober 2011

Mysig systerdag!

Min yngsta syster (som inte bor här) kom över i går morse.
Vi shoppade, åt god mat, sjöng singstar och drack lite vin :)
Det var jättemysigt att ha henne här, och idag åker vi båda hem till ön.

Det blir en snabbvisit för mig, men jag behöver rensa upp bland alla mina gamla grejer i föräldrarnas förråd som ska tömmas.
Har noll koll på vad jag har sparat "för att det kan vara bra att ha" eller nått :)

Vad ska ni hitta på i helgen!? det är ju fredag idag....redan!

3 kommentarer:

  1. Jag ska åka till Askim (Norge) och bada med min dotter imorgon. Sen ska jag shoppa nya kläder inför fotograferingen till Expressen på måndag. Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Älskar systerdagar!! Jag har min ena lillasyster nära, bara fem minuter med bil, så vi kan ses ofta, å vi har alltid så kul ihop!=)

    Helgen bli lugn, ska jobba lördag å söndag kväll, igår (fredag) hade vi goda vänner på besök, blev mat å vin å mys!=)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tessan: Hoppas du hade en kanonhelg med din dotter! :) och att du shoppade något fint!
    Åsa: Det lät mysigt! Alltid kul med middagar :)

    SvaraRadera