torsdag 20 oktober 2011

Mysig kväll!

Middagen med tjejerna igår intogs på Koh Phangan på söder, jag åt wokad kyckling med cashewnötter, chili m.m.
Det var rejäla portioner och mycket kyckling så man blev proppmätt.

Efter middagen gick vi vidare och drack lite vitt och pratade strunt, kom hem runt 23 nått.

Frukosten i morse blev en wrap med ost och skinkröra, smarrigt och väldigt mättande!


Sen skulle jag testa Zumban, och instruktions dvd:n med alla olika steg var 60 minuter lång, jag kan ju säga att innan jag ger mig på ett riktigt pass så får jag nog köra igenom alla steg en gång till...
Det var mycket att lära sig och det var nog tur att jag drog för persiennerna för det måste ha sett riktigt kul ut ;)

Zumban får 5 + av 5 möjliga, bara man lär sig stegen till så :)

Lunchen idag blev rester, kållåda...

Middagen kommer att bli ceasarsallad med grillad kyckling (ja jag grillar ute fortfarande :) och bacon, Nomnom!

Vad ska ni mumsa på idag?

Kram

2 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Häng med på min utmaning så peppar vi varandra till bättre hälsa. Få med några vänner att börja ta tag i hälsan
    Ha en underbar vecka,kramiz

    SvaraRadera
  2. Va kul! Då kanske du hänger med på ett Zumba pass snart då!? :)

    Kram

    SvaraRadera