lördag 22 oktober 2011

Hmmm....

Efter en kanonvecka med bra mat, lite träning osv...och vågen står still!?
Jag fattar nada, men det kanske beror på mina tidigare veckor med fusk hit och dit.

Ska oavsett fortsätta så som jag gjort nu, det lär väl lossna snart, hoppas jag...

Idag ska det storstädas inför kvällens middags bjudning.
Menyn för kvällen blir, Blomkålssoppa med knaperstekt bacon till förrätt, Italienska köttbullar med hemlagad tomatssås till varmrätt (gästerna får pasta till) och desserten blir kolatårta med banan och grädde (jag har Inga problem med att tacka nej till sötsaker så det blir ingen utmaning)

Funderar på om jag ska fortsätta hålla mig till bubbelvatten eller om jag ska unna mig ett glas rött ikväll, (bara det blir ETT glas och inte 7...)

Vad ska ni darlings hitta på ikväll?

8 kommentarer:

  1. Jag ska smörja min nya tatuering, käka ostbollar å glo på nån film - en slapparlördag med andra ord!=))

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Den var jättefin! :) Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Angående att vikten står still. Det KAN bero på nötterna. Det problemet har jag haft i alla fall. Äter jag nötter blir det krångel med fettförbränningen... Smaskiga matbilder du lagt upp, härligt!

    SvaraRadera
  4. Men jag äter väldigt lite nötter och max 2 ggr. i veckan...Och när jag äter nötter så är det några mandlar och några macadamianötter. Får se hur resulatet blir nästa vecka. Kram

    SvaraRadera
  5. idag blir det hjortstek om det går som planerat har aldrig gjort något sådant innan så vi får se hur det går ^^

    SvaraRadera
  6. Va roligt att du hittade min blogg, för då kunde jag hitta din:) ! Min våg stod också still, trots kanonbra vecka, men sen har jag ju "lingonvecka" också.... Trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  7. Min vag star ocksa still...eller det gick uppat tre dagar i rad och sen ner ett par, sen har den statt still ett par. Vägdag imorrn...:/ Och jag vet inte vad jag gör fel nu...tycker att jag äter rätt bra!

    SvaraRadera