fredag 28 oktober 2011

Hemma på ön igen en sväng :)

Mysigt att vara hemma med familjen!
Gårdagens mat var bra, det blev ägg med lite kaviar till frulle, en bit lchf lasagne till lunch och skagenröra till middag :)

Sen slank det ner lite vitt vin också men det kan vi glömma lite.... :)

Idag ska jag och mamsen gå igenom alla mina gamla saker som finns på ön, jag minns knappt vad jag sparade när jag flyttade för 4 år sen.
Kan bli spännande, eller nått.

I morrn är det loppis hela dagen, ska stå med mamma och syster och sälja bort massor med prylar och kläder.
Gillar loppis trots att jag ibland släpar hem lika mycket som jag får sålt :)

Dagens frukost blev 2 stekta ägg, sitter som bäst och funderar på vad jag ska ta till lunch...

Middagen kommer att bli en thaiwok med kyckling, chili och grönsaker.
Familjen får wokade äggnudlar till.

Vad ska ni göra för fredags-mys-mat? :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar