onsdag 12 oktober 2011

Dagens frulle...

En sak slog mig idag, det här med att romantisera mat och allt runtomkring mat...
Med lchf så är det inte lika "viktigt" med mat, man tänker inte på mat hela tiden som jag gjorde tidigare.
Kanske för att man äter gott, man blir mätt och man tappar det starka suget som annars finns där.
Dock så har jag slutat dricka vin till maten eller framför filmen på vardagar för Det om något triggar mitt "sug" efter massa olika saker.
Blir det vin så är det fredag eller lördag och det räcker gott och väl :)

Dagens frukost blev 2 kokta ägg och en räk-och avokadosallad med citronvinägrett och majonnäs :)

4 kommentarer:

  1. Vilken smaskig frukost!

    Svar: Tack! Den randiga tröjan är fran H&M Divided.

    Ps. Tänkte bara säga att du lämnat fel bloggadress hos mig, med .se pa slutet istället för .com ;-) men jag hittade ju hit ända.

    SvaraRadera
  2. Jaha ojdå! haha....flummig som vanligt! Ja frullen var riktigt smaskig! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Sluuurrp va gott det ser ut då!=)) Mattips har jag inga just nu...ska väl vara sweetchilikycklingen då som jag hittade hos Tessan, receptet ligger i min lista till vänster i bloggen, jättegod å enkel att göra!=)

    Kram pårej!!

    SvaraRadera
  4. Tack Åsa! Du var iaf den enda som gav ett mattips! Alltid nått ju! :) Kramar!

    SvaraRadera