fredag 21 oktober 2011

Bad news.....

Läkaren fick inte ut glaset...:(
Kom in, fick bedövningssprutan, hon skar upp handen och började gräva.
Hon och jag kände var glaset var, det "krasade" när hon höll på där, och trots bedövning så kändes det inte så skönt nej...

Efter 5-10 minuter säger hon att hon inte vill skära mer för att försöka komma åt det, pga alla senor och nerver man har i handen...
Sååå hon sa att nu när det är ett öppet sår så "borde" glasbiten hitta ut själv.... S U C K ! ! !
Jag frågade vad som händer om såret bara läker ihop och ingen glasbit kommer ut, då sa hon att ja då är det inte så mycket att göra :(

Jag har god lust att gå till en riktig handkirurg som vet hur djupt man vågar skära, det finns tydligen såna :)

Nej jag är uppgiven men håller tummarna för att kroppen ska trycka ut skiten så jag slipper skäras upp en gång till, för Så mysigt är det ju verkligen inte.

Nu ska jag storhandla och sen zumba igen!


Ha en kanondag alla rara! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar