tisdag 13 september 2011

tråkig tisdag här...

Idag har det inte hänt mycket här, det roligaste idag var väl att åka och handla en gurka :)
Kollat på tv, grillat kyckling till middag, ätit libanesiska tillbehör (ja jag är inne i en sån period nu, äter det tills jag inte vill se libanesiskt mer :)

Nu sitter jag och tittar på dålig tv och funderar på om jag skulle gå och lägga mig snart eller sitta uppe till 03.00 och spela wordfeud (jag veeeet sån iphone-nörd redan), det tog inte många timmar)

Hoppas att ni alla har haft en kanondag!

P.S Minus 1 kg den här veckan....det är på gång...

6 kommentarer:

  1. Härligt med minuset!! Grattis!!=) Jag är sån jag med, syltar in på en sorts mat å sen vill jag äta den hela tiden, haha!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen för peppkramen!<3

    Kram =)

    SvaraRadera
  3. Hi again! Just wanted to say good job on getting back to minus again, and that I still love your blog - you have great ideas for food and I've gotten some wonderful recipes from you. (I had also gained back everything I lost, but have committed to lchf again and am down 3 pounds).

    SvaraRadera
  4. Hi Barb! Thats great! I will share some new recipes as soon as i come up with some :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till minuset :)

    SvaraRadera