onsdag 14 september 2011

fuldjuret har idag....

bajsat- check
druckit kaffe- check
ätit ägg- check
kollat på dålig tv- check
rökt lite för många cigg- check
kollat på bra tv- check
spelat wordfeud- check
tvättat toamattan- check
ätit kyckling och sallad- check
fångat bananflugor med vitt vin- check
druckit massor med vatten- check
....och ett glas vin- check
sjungit med i elektropop- check
plockat blomblad- check
tappat en burk turkisk yoghurt i golvet- check
städat upp efter mig- check
insett att jag inte kan titta i kors ordentligt- check
hängt kläder på löpbandet- check
haft ångest över att jag hänger kläder på löpbandet och inte går på det- check
druckit en helt onödig kopp starkt kaffe som gjorde så att jag nu sitter och skriver helt meningslösa rader.......CHECK!

Hoppas att ni har haft en bra dag och kväll! Kraaam!


4 kommentarer:

  1. Roligt inlägg !!!! Nu har vi full koll ;)

    SvaraRadera
  2. Bästa inlägget jag läst idag! Måste börja göra checklista själv också, då ser man ju att man får en massa gjort........eller? Kram

    SvaraRadera