torsdag 8 september 2011

japp...

Bra dag, frukosten blev det sista av den varmtökta laxen och en klick remouladesås.
Lunchen blev middagsrester från igår, kållåda...nomnom...
Och middagen blev så tråkig som blomkålsmos och korvgryta, helt okej men inte det godaste.

Har även varit och shoppat höst/vinterskor, brukar ha svårt att hitta skor som både är bekväma/praktiska och snygga men känner att jag lyckades ganska bra idag.

Stövletter funkar till det mesta



Och kängorna när slaskskiten kommer...hua!

Var även till Åhléns på uppdrag från brorsan, en ny läppstiftskollektion från MAC släpptes idag, (och nej det var inte han som skulle ha dom) tror och hoppas jag men nån på hans jobb.
Och eftersom dom bor i en liten håla så finns det inte riktigt samma utbud där som här.
Så det var dagens goda gärning.

Har även bestämt att fredagsmysets middag ska bli libanesisk buffé, det är sååå gott och fräscht!
Ska se om jag kan ragga upp lite sällskap dock, inte kul att bara laga för 2...(pik pik J) :)

Har inget mer meningslöst babbel just nu, men vi hörs igen! KRAM!

5 kommentarer:

  1. hahaha ja jag blev lite orolig där att läppstiftet var till honom... fast jag har sett de dragen direkt :)

    Snygga stövletter, är själv sugen på dem! Passar till det mesta.
    Jag är på jakt efter ett par bruna som passar min skinnjacka.

    Fattar piken ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. hahaha va fel det blev jag menar INTE sett de dragen!!!!! Jag glömde INTE!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha :) vad fel det kan bli! :)
    Ja dom är riktigt snygga och sköna. Kramar!

    SvaraRadera
  4. Snygga dojor!! Skulle vilja ha såna som de översta, fast med lite lägre klack å lite grövre sula, som sulan på de understa typ!=)) Måste nästan ge mig ut å kolla på stan nån dag sen när lönen kommit.=)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åsa: Ja dom var supersköna men håller med om att sulan skulle ha kunnat vara lite tjockare. Kramar

    SvaraRadera