tisdag 2 augusti 2011

rulla rulla rulla....

Ska ha middag ikväll och har lovat att göra hemgjorda köttbullar med hemgjord gräddsås, hemgjord potatismos och hemgjord pressgurka....sååå jag har ägnat dagen åt att rulla ca. 1,2 kg köttfärs till fina små bullar.
Själv kommer jag att äta rester från gårdagens middag, det blev så mycket kycklingröra över och den är sååå god!

Här kommer lite bilder på lchf-wrapen

Ser ut som en pannkaka

Sen fyllde jag den med kycklingröra och lite hackad gurka

Vek ihop, skar upp och tryckte i mig :)
Kan varmt rekommenderas både som lunch och middag, väldigt mättande.

Åker hem och myser med familjen några dagar så vi får se när jag tittar in igen, hoppas ni har en skön tisdag! :) Kram!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka :o)

    SvaraRadera
  2. Ser sååå gott ut!! Hur har du gjort wrapen?

    SvaraRadera