måndag 1 augusti 2011

Hemma igen :)

Alltid lika skönt att komma hem oavsett hur skönt det är med solsemester!
Har gått upp plenty i vikt...gahhh...allt som man kämpat med är som bortblåst.
Dock är jag glad att jag höll mig någorlunda bra med maten (vågar inte ens tänka mig hur det skulle varit annars) dock blir det ju alltid för mycket alkohol utomlands...
Nåja dumt huvud får kroppen lida, sagt och gjort!
Började rehaben i söndags morse och nu blir det inga kolhydrater mer, jag vet vad som funkar och vad jag måste göra för att må bra så det är bara att "just do it!"

Dagens mat:
Frukost: 1 burk makrill + 1 kokt ägg
Lunch/Middag: "lchf-wrap" med kyckligröra
Kvällsmat: 5 ostskivor

Druckit bra med vatten och 2 koppar kaffe så inget större problem med varken sug eller hunger.

Lovar att lägga in bilder i morgon från Spanien, lite mat och sånt!

Ha en skön kväll! Kram

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Kilona tar du snabbt när du väl sätter igång, du är så duktig, heja heja!!=)

    Stor kram!!

    SvaraRadera