tisdag 30 augusti 2011

dåliga jag...

Är fortfarande dålig på att uppdatera här, men skyller på att det finns bättre saker att göra än att hänga på nätet :)
Har varit hemma på ön och hjälpt min mamma på restaurangen, vi har lagat smörgåstårtor på löpande band (beställningar) och gått i skogen och plockat kantareller så fort vi haft en stund över :)
Nu är snart frysen full med kantrareller så att det räcker tills nästa höst.

En av mina systrar har också flyttat till stockholm, känns riktigt kul och jag ser framemot många roliga kvällar tillsammans.

Nu är det nog dags att slänga ihop lite frulle, hoppas att ni har det bra där ute!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Låter som att du har haft det toppen! Nätet å bloggen finns ju kvar!;))

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blir lite lätt avis på dina kantareller....

    SvaraRadera
  3. Ja Åsa det är toppen :)
    Anonym, jag har hela frysen full med kantareller så jag ska fresta er mer i höst :)

    SvaraRadera