torsdag 28 juli 2011

Toppenväder!

Idag har det (för första dagen på länge) varit toppenväder, legat vid poolen och läst böcker.
Har hittills matat mig igenom 6 böcker :) 
Åt kycklingvingar med stark sås till lunch (skippade både sallad och pommes då man blir mätt ändå) 
Frukostarna för mig består av ägg, korv eller skinka, ost och lite tonfisksallad, så helt godkänt med andra ord!

Middag ikväll på favoritrestaurangen, funderar på att äta antingen ankfilé med sås eller deras ljuvliga kyckling med gräddsås och champinjoner...tufft val :)

Lovar att ladda upp en massa bilder när jag kommer hem igen, har som vanligt glömt kamera sladden efter mig...suck...

Ha en skön kväll!

Kramar

3 kommentarer:

  1. Låter fantastiskt härligt, man blir lixom lite avis..... Ha det fortsatt skönt!

    SvaraRadera
  2. Hej! Har haft "semester" från bloggar och allt annat också! Hoppas du har d bra på din semester! En vecka kvar av semestern och några veckor extra för mig innan dagis börjar på riktigt och jobbet väntar igen.. Har blivit maaaaassa kilo extra för mig denna sommar, så nu blir d hårdträning och bra kost till hösten! Tänker följa din blogg för inspiration så väntar på dig här hemma! ;-P hälsningar caroline a

    SvaraRadera
  3. Ja det var en underbar resa! :)
    Caroline: Ja det har nog blivit ett par kilo plus här med men nu blir det skärpning igen! :) det brukar gå bra när man får in rutiner igen!

    SvaraRadera