tisdag 12 juli 2011

Spanien väntar!

I morgon drar jag till Spanien i nästan 3 veckor, ska bli skönt med en riktig semester.
Har som ni säkert sett på "tickern" lagt på mig ett par kilon dom senaste veckorna/ månaderna :( inte alls okej.
Men nu har jag hittat den motivationen jag hade tidigare och ser fram emot goda biffar med feta såser i spanien :)

Till middag idag testade jag ett recept som jag hittade på Anneths blogg som ni hittar HÄR 
Anneth är en ny bekantskap som kom till vår lchf-grupp idag och då måste man ju in och snoka ideér och tips!
Jag lagade hennes kyckling-wraps men med en egen kycklingröra beståendes av:
Färdig grillad kyckling, 1/2 rödlök, 1 liten chili, 50 gr. ost i tärningar, 2 dl. creme fraiché, 1 dl. majonnäs, curry, paprikakrydda, chilipulver, salt och peppar.

Den vart riktigt god, och enkel att slänga ihop!
Tyvärr bråkar bild-uppladdningen fortfarande med mig så ni får kika på Anneths sida istället, min såg typ likadan ut :)

Vet inte hur mycket tid eller ork jag kommer att ha att blogga från Spanien men jag kanske kikar in och berättar att jag lever iaf...om jag överlever i hettan :)

Jag hoppas att ni alla har en underbar sommar och att ni njuter av livet!

Stor kram!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det underbart härligt på resan!!=) Å du hinner fixa till de där kilona, när du väl kör fullt ut så kommer det gå fort!! Heja dig vännen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! :) Ja jag hoppas det börjar röra på sig snart :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ååå blir lite avis när jag läser om din resa till Spanien, tre veckor.... Hoppas innerligt du får det riktigt härligt! Blir glad om du skriver nåt litet inlägg emellanåt och berättar hur läget är. Ha en riktigt sköööön semester!

    SvaraRadera