måndag 4 juli 2011

sommar och mycket som händer!

Därför är jag så dålig på att uppdatera er här i bloggen.
Har varit hemma hos familjen på ön och hjälpt mamma på restaurangen och är nu hemma i stockholm ett par dagar för att på torsdag åka tillbaks till ön :)
Måste fixa rishögen till hår jag har, suck...blivande frisör skulle Ingen tro att jag är om dom såg mig nu med min 3-4 cm utväxt och kluvna toppar...huuuu...

Livet rullar på och snart blir det 3 veckor på Mallorca, som tur är så är hotellet väldigt lchf vänligt då dom har en massiv frukostbuffé och en bra "grill-restaurang" så då är det "bara" att se till att välja rätt :)

Jag lovar att försöka uppdatera er igen snart, men det är ju sommar så då ska man inte sitta inne framför datorn :)

Kram på er alla!

6 kommentarer:

  1. Njut av sommaren! Skulle jag också göra om jag kunnat fullt ut :) Skönt fler än jag drabbats av utväxt och saxbehov, slipper jag va ensam om att slarva.. hihi :)

    SvaraRadera
  2. Hallelåja! Det var trevligt att se ett livstecken från dig här, haha! Men jag förstår dig, sommaren är till för att njutas av, blogga hinner du sen.

    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Ja jag njuter av både sommaren, min underbara familj och att få jobba lite! :) KRAM

    SvaraRadera
  4. Härligt att se att du inte tar hotellmaten som ett problem, för det är den ju faktiskt inte. Har själv kommit hem ifrån Turkiet alldeles nyss, och det gick utmärkt att äta LCHF där. Kanske blev lite för lite fett, men ändå. Ha en härlig sommar!

    SvaraRadera
  5. Ja njut av sommaren o ha en riktigt bra semester. Kram från värmlänskan

    SvaraRadera
  6. Jaa, njut av sommaren och kör så det ryker! Hoppas på ett eller annat inspirerande inlägg...om inte annat för att få ta del av din energi!
    Ha det gott! Kram Frida

    SvaraRadera