fredag 10 juni 2011

Vaaaaaarmt ! ! !

Sitter på balkongen och steker...många glas vatten har det slunkit ner idag kan jag säga...
Men vi ska INTE klaga, efter all klagan på vintern och snön så ska vi bara le och vara glada att det äntligen blev sommar!

Igår hade vi en mysig middag här, på menyn stod det grillspett med både kött och kyckling plus grönsaker.
Samma tillbehör som i tisdags, coleslaw, olika kryddsmör, guacamole och tzatziki.
Det slank även ner två flaskor skumpa :)
Det är så mysigt att kunna sitta på balkongen med en tunn klänning fast klockan är 21 på kvällen, då är det sommar!

Idag känner jag mig sådärn dubbel, både rastlös och lat samtidigt...
Vet inte vad jag har lust att göra eller inte göra, vi får se vad som händer alltså :)

Hoppas ni har en underbar fredag och njuter av livet!

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för ditt stöd!! Nu är jag pepp igen! Nu kör vi tillsammans! Enda in i mål :D kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Här pissregnade det å va 12 grader igår å idag är det grått å fortfarande 12 grader, haaallåå sommaren var försvann du??=))

    Kram

    SvaraRadera
  3. Katta: Härligt! :) Kram
    Åsa: Vad skumt! här är det verkligen högsommarvärme! Jag brände mig till och med igår :) kramar

    SvaraRadera