tisdag 7 juni 2011

Mysig dag igår!

Shoppade med syster igår och hittade några billiga strandklänningar till sommarens spanien resa, ska bli helt underbart att åka i år igen.
Hotellet är underbart, personalen fantastisk och det finns knappt barn på hotellet :)
Gjorde ju misstaget att bo på ett Sunwing hotell för ett par år sen och förstå mig rätt nu, men har man inte barn och vill sola, läsa en bra bok och sippa sangria så är INTE ett hotell med småbarn överallt det roligaste.
Dock är det oftast inte barnens fel utan kanske mest föräldrarnas, dom vill koppla av och ta det lugnt och då skiter dom i vad barnen hittar på.. :(

Nog om det, hade en supermysig dag med syster och vi hann med lite lunch och vin på en uteservering i stan också.

Idag har jag ätit 2 stekta ägg och en burk makrill till frulle, måste få ordning på kroppen nu!
Min mage blir ju i uppror så fort jag fuskar så det är ju   I N T E  V Ä R T  D E T  ! ! !

Jag återkommer med lunch och middags-uppdatering :)

Kram på er!

Här har ni mitt favoritrosé just nu, bara 7 gr. socker per liter så det är godkänt!

3 kommentarer:

  1. Låter härligt att få sticka iväg sådär!=) Å jag förstår precis det här med barn, det märker jag själv nu när våra barn är tonåringar. Man kommer i från det där med småbarn ganska fort å nu för tiden så tycker jag det är ganska jobbigt med småkids, hahaha!! Allt har sin tid liksom.=)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja gud va man längtar till semestern nu!!!!

    Håller med, inga skrikiga ungar när man äntligen får koppla av och ha det mysigt. Så det gäller att välja rätt Hotell :)

    Det där är min nya favvorosé oxå! Inte bara lite socker utan gott oxå :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åsa: ja det ska bli sååå skönt! :)

    Jessica: Ja det är riktigt gott, vi får ta en rosékväll snart igen! :) Kram

    SvaraRadera