tisdag 7 juni 2011

MAAAT! ! !

Har ju varit så dålig på att lägga in bilder här och visa vad jag äter, men jag kan ju erkänna att jag äter mycket bättre mat om jag skriver ner Allt jag trycker in i brödhålet :)

Till "mellis" blev det skinkröra på kokta ägg, mums!
Kvällens middag blir grillat i solen på balkongen, marinerat kött och gjort en massa goda tillbehör :)

Tzatziki

Coleslaw på härlig sommarkål

Guacamole

Rostbiff

Vitlök- och chili/rosépeppar-smör

NU blev jag hungrig...ska slänga igång grillen och bläddra i senaste Amelian som kom igår!

Ha en skön kväll alla söta! Kram!

7 kommentarer:

  1. ejehj.. hur går det för dig med vikten och kosten och träningen?
    Blir det nån bikini i Juli?
    kramkram..
    ps. har ny blogg.

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag är lite rädd för dend är beroende grejen ;) kraaam

    SvaraRadera
  3. Emma: det går sådär, bikini kommer ja oavsett att klämma in mig i eftersom jag ska vara 3 veckor i spanien men jag måste lägga i en växel eller två nu :) Kram!

    Katta: Ja och jag lovar man Blir beroende! :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Grillat ÄR godast!=))

    Kram

    PS. Hur gör du skinkröran?=)

    SvaraRadera
  5. Åsa: Ja det är det verkligen! Jag har receptet på röran under recept! :) Kram!

    SvaraRadera
  6. ÅÅåhhh missade jag allt det där smarriga!!! :(
    Men jag vet att det blir fler tillfällen :) Ganska så snart till och med... :)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. :) Ja snart får du äta en ganska så liknande middag! :) Kramar

    SvaraRadera