fredag 27 maj 2011

Vågen går sakta....

...neråt...tyvärr fortfarande plus från vad som står på min blogg...längtar efter att få göra fler minus på min "vikt-räknare"...snart snart...

Igår blev jag med grill äntligen, jag Älskar att grilla och det är ju en så enkel lösning när man inte orkar stå och rulla köttbullar eller koka långkok :)
Bara att marinera lite kött/kyckling eller fisk och slänga på grillen!

Så middagen blev grillad entrecote med hemlagad coleslaw, vitlökssmör, chili/rosépeppar- smör och sallad med vinägrett, supermums!

Idag kommer en av mina söta systrar över för lite shopping i storstan, ska ses och luncha ihop!
Och i morrn är det födelsedagsfest hos Jessica, ska bli jättekul.

Den här helgen kommer nog att gå väldigt fort förbi kan jag gissa...

Vad har ni för helgplaner?

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig helg!=)

    Ikväll ska vi på grillfest, köttet ligger i marinad sen igår å bean står i givakt, haha!! Resten av helgen bli nog ganska lugn faktiskt, ska bli skönt efter flera helger med full fräs!

    Inleder fredagen med träning och sen shopping på stan!=)

    Pepp till dig vännen, snart är det dags att ändra på räknaren!

    Ha en underbar helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt det låter! :) Ja jag kämpar :) Detsamma vännen! Kram

    SvaraRadera