onsdag 25 maj 2011

Njuter av livet, varje dag!

Igår blev det varken chiliconcarne eller köttbullar...det blev en spontan middag på restaurang Prinsen (en av mina absoluta favorit restauranger i stan), jag åt en klassisk Biff Rydberg minus potatisen då, drack rosé och njöt!
(kunde t.o.m hålla mig från deras sjukt goda surdegsbröd, det ni! :)

Sen blev det ett glas vin till hos världens sötaste Sara, eftersom hon jobbar så nära Prinsen så måste man ju titta in och säga hej :)

Inget onyttigt alls (förutom vinet då) känner mig nöjd!

Idag blev det stekt ägg och lite korv till frukost, lunchen blev thai take away, wokad kyckling med cashewnötter och massa stark sås.

Före middagen tvingade jag även upp mig själv på löpbandet för en 5 km powerwalk igen, känns alltid så skönt efteråt!

Middagen blev sjukt god, gjorde nån sorts "grekiska/italienska" köttbullar med massa örter i och så kokade jag en tomatsås med chili och lök.
Till detta hade jag färsk spenat, riven ost och en ynklig tomat :) MUMS!



Vad har ni käkat för gott idag? :)

Kram!

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, va massa gott du har käkat!!=)) Min matdag (ons) blev hafsig. Köttbullar, oststavar å bea till frulle, middagen blev ostchips, hahaha!! Var så jädra trött igår, hoppas på en bättre matdag idag!=))

    Kram pårej!

    SvaraRadera
  2. Bara man är mätt och mår bra så är det huvudsaken! vissa dagar äter man bättre och vissa sämre :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha man kan inget annat än dö, killen är cptard jag älskar honom!!!!

    SvaraRadera