onsdag 4 maj 2011

mycket som händer just nu...

Har inte varit så "bloggsugen" dom här dagarna...mycket som händer i mitt liv just nu.
Har precis sagt upp mig från min trainee-plats på salongen, inte för att jag inte trivdes utan för att det inte fanns tillräckligt att göra där.
Har sökt nytt jobb och bollen är i rullning, ser framemot framtiden.

Träffade en gammal kompis igår och åt en god middag på Jimmys steakhouse, supermysigt att bara sitta och prata skit och dricka lite rödvin :) måste göras oftare!

Köpte ett par helt underbara skor igår (jag vet jag vet....men jag Älskar ju skor!)
HÄR är dom :)

Plus en superfin klänning/tunika från Indiska även den kunde inte stanna i butiken helt själv...

Superskön och riktigt snygg på
Idag känner jag mig lättad över att äntligen tagit tag i framtiden, det är ju ingen annan än jag själv som styr över den :)

Hoppas ni alla har en bra dag! Kram!

2 kommentarer:

  1. Man ska inte stå å stampa på samma ställe om det inte känns bra, heja dig som tar tag i det å ser framåt!!=)

    Kram

    SvaraRadera
  2. :) det var ungefär det jag kom fram till! :) Nu jäklar! Kramar

    SvaraRadera