lördag 28 maj 2011

Lördag and i like it!

Gårdagen slutade på stureplan (fast inte på ett brat ställe) utan på bästaste Babs där min kompis Sara jobbar!
Min andra kompis Sara, sambo och jag drack drinkar för hela stockholm tror jag... GT-fläder, Lynchburg Lemonade och Mango-Mojitos :)

Massor med bra samtal och skratt hela kvällen, underbart!

Idag är jag förvånansvärt pigg och fräsch, ska en sväng till gallerian och kika och sen bara slappa och ladda om inför kvällens festligheter!

Söta vännen Jessica har ju fyllt år och ska fira ikväll, ska bli jätteskoj!

Just det, gårdagens middag måste jag ju slänga in en bild på, det var sååå gottttt!

Grillad biff med hemlagad coleslaw ,chili-bea och hemlagat vitlökssmör

Enkelt och uppskattat till grillat
Ha en skön lördag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar