tisdag 10 maj 2011

jag vet att jag är kass...

på att uppdatera...
Har haft en supermysig helg hemma med hela familjen, hjälpt mamma på restaurangen, kollat på hockey, grillat en massa kött, ätit för mycket kolhydrater, badat bastu, druckit lonkero och lagt in 100 slingor hår på en bekant :) fullt upp alltså!

Nu är man tillbaks i supersoliga stockholm och njuter på balkongen med en hälsotidning och citronvatten :) måste verkligen skärpa till mig nu!
Det funkar inte att äta bra i veckorna om det raseras när helgen kommer, och snart har vi juni och snabbt inpå juli! Hoho....

På torsdag ska jag provjobba på nytt ställe inne i stan, ska bli spännande!

Vad har ni hittat på i helgen? :)

4 kommentarer:

  1. Jag känner igen det där - man är hur nöjd som helst utan kolhydrater i veckorna, sedan kommer helgen - vin, kanske något till det, tulla på yngsta dotterns lördagsgodis.... Inte bra! Men kör hårt - du har ändå minskat nästintill 10 kg - mycket bra! /Kerstin

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det så! Ja nu ska jag köra stenhårt! :)

    SvaraRadera
  3. Ja liiite kass måste jag hålla med om, hihi!! Skojar bara!;) Hoppas du har haft en underbar helg med de dina, och att du ska gilla nya jobbstället!

    Kram

    SvaraRadera