tisdag 24 maj 2011

Härliga tjejer!

Och supergod middag på Jimmys Steakhouse igår!
Jag åt en stor biff med coleslaw, chilibea och sallad MUMS!
Fusket som kom efter maten ska vi inte prata om........dom har jag powerwalkat bort idag anyway :)

5 km powerwalk och stekta ägg till frukost råder bot på fusket snabbt!
Lunchen blev 1 liten bit lchf-pizza och melliset innan jag drar till stan blir en burk makrill.

Sitter och funderar på dagens middag...antingen slänger jag ihop en chiliconcarne eller så blir det grekiska köttbullar i tomatsås...hmm....får se vad jag är sugen på att laga när jag kommer hem.

Nu blir det en dusch och sen iväg till stan!

Ha en fortsatt toppen dag alla! Solen lyser nu! :)

2 kommentarer:

  1. det var jätte kul att träffas igen vad blir nästa restaurang? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska fundera ut någon annan favorit! :) har ett gäng på lager! :)

    SvaraRadera