torsdag 19 maj 2011

Bra dag :)

Godmorgon!

Gårdagen var supermysig, var in till Gamla Stan och min favorit-underkläders-affär Gustaf Mellbin.
Mitt uppdrag att köpa en ny bikini i rätt storlek :) och det gick faktist riktigt bra.
Det blev en "sailor-inspirerad" sak som satt helt underbart på!
Tog large på underdelen (får se om jag måste byta till en mindre innan semestern :) och 75GG på överdelen, skönt att kunna ha en bikini som håller in allting :)
Här har ni den:


Sen blev det en sen lunch på Eken med en klasskompis, drack lite vin och åt en god räksallad.
Mysigt!

Middagen hemma igår blev hemlagade köttbullar med hemlagad gräddsås och pressgurka.
Orkade inte laga blomkålsmos till men det var så gott så det behövdes inte.

Just det! klämde in en 4 km powerwalk igår på morgonen också! ska strax ta en till runda... :)

Ha en härlig dag alla!

4 kommentarer:

  1. Å vilken söt bikini!=) Jag måste fasen också uppdatera badgarderoben inför sommaren...=)) Härligt att läsa att du är på banan igen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, gick 5 km idag! bara att öka lite varje dag så är jag snart där jag slutade sist! :) Den här bikinin var superskön på också!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Måste bara få fråga....vilket märke är det på bikinin? Den var helt underbar!

    SvaraRadera