torsdag 14 april 2011

Underbara Torsdag, sådär bara :)

Började dagen med en 6 kms powerwalk, skönt!
Sen dusch och de 3 obligatoriska stekta äggen :)
Iväg på jobb, bra dag...kållåda till lunch...
Passade även på att fixa till klorna på lunchen, tyvärr blev det en "kärring-aprikos-färg" istället för "jag-är-så-cool-aprikos-matt-färg"...suck...jaja...fixar till det själv i morrn på båten...

Efter jobbet drog jag till Mariatorget för blogg/träff/middag :)
Det var jag, Emelie, Ellen och Hanna, härliga tjejer och härlig kväll!
Måste vi absolut göra om snart igen!


Käkade en smarrig biff med sallad, bea, vitlökssmör och pepparsås...

Sötaste tjejjorna! Fr.vä. Emelie, Ellen och Hanna

Nu är jag hemma i soffan, blir att sova tidigt om man ska orka upp tidigt i morrn, (nog för att jag är kärring nuförtiden och vaknar 06-07...men ändå...:)

Sov gott alla!
KRAM!

4 kommentarer:

  1. Haha tripp, trapp, trull och ändå så står jag lite på huk hehe, hämsk bild men den får jag väll bjuda på haha ;P
    känner nu att det skulle suttit fint med en större köttbit :P
    Men tuuusen tack för en skitkul kväll :D

    SvaraRadera
  2. Vilken jäkla min :D Men tack så mycket för ikväll, det var riktigt trevligt :)

    SvaraRadera
  3. Kul att se er! Hade varit skitkul att hänga på men det är tyvärr inte så värst ofta jag besöker Stockholm...

    SvaraRadera
  4. Ja det var supergott och jättetrevligt! Måste absolut göra om det snart! :)

    SvaraRadera