söndag 17 april 2011

Underbar helg med härlig sällskap! :)

Har haft en riktig party-helg hemma på ön, både fredag och lördag.
Umgåtts med mina härliga systrar och föräldrar, ätit massor med god mat och haft det lite lyxigt.

Idag känns det i kroppen kan jag dock nämna, förutom att jag snubblade och slog sönder ett glas (fick lite små skärsår) så har jag även dansat och viftat alltför mycket med högerhanden har träningsvärk idag :) haha...
Det märks att man använt muskler man inte visste att man hade...

Nu kommer en väldigt kort arbetsvecka och på torsdag drar jag med en av systrarna till London, ska bli otroligt kul!

Allt flyter på och jag mår toppen!
Kan även med gott samvete säga att jag har varit "mat-smart" den här helgen, har även blivit bjuden på äkta lchf-mat så det har inte varit så svårt att välja rätt :)

Nu blir det snart sängen och natta kudden, ska bli skönt att få stänga dom tunga ögonlocken...

Hoppas att ni har haft en bra helg!
Jag och mina härliga syrror :)
På fredagen var vi hos Pia, god mat och dryck!


Champagne med färskpressad apelsinjuice i solen med familjen <3 Mys




2 kommentarer:

  1. Du har det lika trevligt som jag att systrarna är supersmala ;). Mer motivation.

    SvaraRadera
  2. Haha ja man kan se det så, men min motivation kommer nog inte därifrån :) jag har varit "smal" tidigare och vet att jag mår mycket bättre om jag orkar göra saker och kommer i snygga kläder :) så min motivation har alltid legat hos mig själv endast :)

    SvaraRadera