tisdag 5 april 2011

Tisdag idag då...

Har en klipp och sling på eftermiddagen, annars ekar det tomt på listan...sååå tråååkigt!
Hoppas på en drop eller två så att dagen går lite fortare iaf...

Har en smaskig lunchlåda med rester från middagen igår, mums!

Frukosten idag blir nog 3 stekta ägg som igår morse, jag håller mig mätt och nöjd otroligt länge på ägg, och jag har tröttnat som f*n på kokta ägg med makrill...(periodare som ni vet)

Nu ska jag försöka hitta något vettigt att ha på mig, det ekar väldigt tomt i garderoben efter stor-rensningen jag gjorde förra veckan, och det som tidigare var för litet är nu snart för stort :)
Så i helgen måste jag köpa lite nytt, vardagskläder.

Ha en skön tisdag alla!

3 kommentarer:

  1. Hahaha, känner igen det där med att vara periodare på mat. Jag kan inte intala mig själv heller att låta bli när jag vill ha en viss frukost eller middag, blir liksom inte nöjd förrän jag fått äta det där goda!=)) Å så tröttnar man...ägg är jag galet trött på, äter aldrig bara ägg till frulle eller så, endast om de är i maten jag lagar.

    Kul när garderoben är tom för att man förlorat i vikt, då kan man liksom fixa att det inte finns så mycket, för när man väl får fylla på så är det med kläder i mindre storlek! KUL!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det så! Ska bli kul och shoppa lite :)

    SvaraRadera
  3. åh va jobbigt med en ekande tom garderob men måste kännas väldigt skönt att få köpa lite nytt :)
    Skulle nog snart behöva göra det jag med men tänkte vänta några kilon till ^^

    SvaraRadera