måndag 18 april 2011

Monday sweet monday...

Som ni säkert märkte så var det ingen invägning i morse, fick mens..... I G E N i fredags och jag orkar inte se ett plus på vågen pga en kropp som är full med vätska så jag sket i det...
Nästa måndag borde den vara borta och då kan jag förhoppningsvis se ett minus, om jag inte slarvar i London...

Lunchen idag blev samma som gårdagens middag, ceasarsallad med kyckling och bacon, middagen blev mindre genomtänkt så det blev bara köttfärsbiffar med stekta ägg, stekt lök och lite av mammas goda saltgurka.




Har suttit och njutit av ett glas vitt på balkongen och läst senaste Topphälsa, superskönt väder!
Läste i morse att det skulle vara 22-23 grader i London hela helgen och sol, håller tummarna att det stämmer :)

Ha en skön kväll alla goa!

4 kommentarer:

  1. Å va kul att åka till London! Hoppas ni får det superkul!=)

    Såå himla redig är jag inte, ibland blir vissa saker lidande när jag måste göra nåt av det andra, hahaha!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli sååå kul! :) du är duktig oavsett! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det så kul i London. Jag skulle oxå vilja åka dit nu och shoppa loss:))

    SvaraRadera
  4. Ja jag ser verkligen framemot att få uppleva staden! Syrran och jag kommer säkert att shoppa för dig med :) vi är rätt bra på det där ;)

    SvaraRadera