onsdag 27 april 2011

Kroppen är fortfarande inställd på semester...

Har ingen lust att stå inne och jobba när det är sol och varmt ute :) ser framemot semestern i sommar, ska bli så skönt att vara hemma på ön lite.

Igår hade jag en bra dag på jobbet, trevliga kunder och bra lchf mat.
Åt 2 stekta ägg till frulle, sen gick jag och åt lunch ute och det blev rödingfilé med dillmajjo och sallad, mumma.
Middagen blev kött med hemlagat kryddsmör och sallad även det riktigt gott.

Måste bli av med all vätska och alla kolhydrater jag tryckt i mig under semestern, men det är ju inte svårt med lchf eftersom man äter så otroligt gott.

Lite London-mat-bilder :)

Testade Fish´n chips i London "bara för att" men det var inte gott alls...

Frukosten var tyvärr inte heller nån hit, trots att mycket på tallriken var "godkänd lchf"


Lchf middag på Angus Steakhouse, tråkig sallad och smaklös bea, allt ska göras så "lätt" överallt fast dom ändå trycker i sig pommes och friterat :) haha...







2 kommentarer:

  1. Urk va mycket bönor det va på frulletallriken!=S Tur jag inte gillar det så saknar jag det inte heller, haha! Ja nu ser vi också fram mot sommaren och semestern!=)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag äter bara bönor i chili con carne så det där såg bara äckligt ut :( semester ja tack :)

    SvaraRadera