torsdag 7 april 2011

Höstväder ute, svettigt inne...

Vaknade av mig själv 05:50 pigg som jag vet inte vad...låg och drog mig ett par minuter innan jag insåg att jag inte skulle somna om.
Steg upp och bänkade mig framför nyhetsmorgon med kaffe och berocca, läste lite bloggar, kollade mailen osv...sen kom den briljanta idén att kanske jag skulle ta en powerwalk när jag ändå var så pigg, så det blev 5 km på bandet :)
Känner mig pigg och nöjd, har klämt i mig 3 stekta ägg och tagit en skön dusch.
Nu är det strax dags för jobb igen, känns som om det kommer att bli en bra dag!

Lunchen idag blir 2 små kycklingfiléer med chilismör och chilibearnaise.

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. oh va duktig du är :) härligt att känna sig så pigg så tidigt på morgonen då kan man få mycket gjort på dagen :)

    SvaraRadera