måndag 11 april 2011

Bra måndag!

Det blev en kort arbetsdag idag, men hade iaf en klippkund.
Lunchen blev en liten portion kållåda, gott!

Coleslawen jag lagade igår hade stått och gottat till sig tills idag, så middagen blev marinerad kycklingfilé med coleslaw, smaskigt!


Har haft ett enormt sug efter choklad hela kvällen, vet dock inte varför...jag blir väldigt sällan sugen på saker (längre) men 1 gång på 3 månader så känns okej.
Så ikväll tog jag 2 bitar av min favorit choklad från fazer, helt utan dåligt samvete :)

Nu blir det en mugg grönt te och film!

Ha en skön fortsättning på kvällen alla!

3 kommentarer:

  1. Ibland kan man ju faktiskt bli sugen fastän man äter lchf, men det suget är inte så där galet jobbigt som förr, det är mer som "nu skulle det smaka gott med en bit choklad" istället för "jag river köket om jag inte får choklad!!!" =))

    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Helt sant Åsa! Och jag var nöjd efter att jag fått min lilla dos :) mycket lättare att inte "överäta" nu än förut! Kram!

    SvaraRadera
  3. det ser gott ut... vad e det för röra??

    SvaraRadera